مدیریت جامع ، وفادارسازی مشتری، توسعه و اشتغال پایدار

مدیریت جامع ، وفادارسازی مشتری، توسعه و اشتغال پایدار

اولین سمینار تخصصی مدیریتی ویژه آرایشگران و تکنیک های جدید افزایش درآمد زایی و مشتری در 29 مرداد ماه روز جمعه در هتل المپیک برگزار می گردد.

خانم ژاله خدایار موسس مرکز تیبا در نظر دارند با برگزاری این سمینار ، تکنیک های جدید در آمد زایی در کسب و کار این صنعت را از جمله مشتری مداری ، بازاریابی چریکی ،حقوق و بیمه کار ، کسب و کار الکترونیکی و فرانچایزینگ و ...را به صورت هدفمند در اختیار مخاطبان این صنف قرار دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیر خانه این سمینار به شماره 02188917710 تماس حاصل فرمائید.